بازی فکری جادوی شاهنامه

به دنیای شگفت انگیز شاهنامه خوش آمدید. برای آشنایی با پادشاهان، پهلوانان و موجودات افسانه‌ای خودتان را آماده کنید. حافظه خود را تقویت کنید و آماده نبرد باشید، نبردی برای دانستن. وقت آن رسیده است که به همراه دوستان و خانواده خود لحظه‌های خاطره انگیزی از شاهنامه و دنیای شگفت انگیز آن بسازید. رقابتی شیرین برای اینکه بدانید کدام یک از شما، شاهنامه را بیشتر می‌شناسید. بازی فکری جادوی شاهنامه مدل پادشاهان و پهلوانان، یک بازی کارتی با رویکرد آموزشی است.

این بازی که بر افزایش تمرکز، یادگیری عمیق، مهارت حل مسئله و تقویت حافظه استوار است، تلاش می‌کند تا در یک قالب جذاب و مهیج و با طراحی سوال‌های یک تا پنج امتیازی شما را با جنبه های مختلف شخصیت‌های شاهنامه آشنا سازد.همچنین در کنار سوال‌های اصلی کارت‌ها، اطلاعات کاملی از شخصیت ها، همراه با تبار ، جایگاه و دورۀ تاریخی آنها در اختیار شما قرار داده شده است. بازیکنان در این بازی با پاسخ گویی به سوال‌های مختلف و گزینش اختیاری سطح دشواری این سوال‌ها ضمن محک زدن دانش خود، با یکدیگر به رقابت می پردازند.

نحوه انجام بازی : باتوجه به مطالب درج شده در کارت های بازی، سوالات امتیازی و کارت‌های امتیاز شما می‌توانید به روش‌های گوناگون بازی را انجام دهید.در اینجا فقط یکی از روش های بایزی را برای شما شرح میدهیم: ابتدا شروع کننده بازی را مشخص کنید، کارت‌های بازی را بُر بزنید و برای مشخص شدن شروع کننده بازی کارت‌ها را بین افراد پخش کنید.کارت شخصیت رستم به دست هر یک از بازیکنان که رسید، او شروع کننده بازی است. اگر تعداد بازیکنان بیشتر از ۲ نفر باشد، ترتیب بازی بر اساس جهت حرکت عقربه‌های ساعت می باشد.مجددا کارت‌های بازی را بُر بزنید و بطوریکه تصویر شخصیت ها رو به پایین باشد، بر روی میز یا زمین قرار دهید. شروع کننده بازی اولین کارت را برداشته و از نفر بعدی می پرسد که سوال چند امتیازی را می‌خواهد.شروع کننده بر اساس امتیاز درخواست شده، سوال مربوطه را از او می پرسد و سپس بازیکن سوال انتخاب شده را پاسخ می گوید. اگر سوال را درست پاسخ گفت امتیاز مربوطه را از روی کارت‌های امتیاز بر می‌دارد و اگر پاسخ درست نباشد امتیاز سوال به نفری که سوال را پرسیده است خواهد رسید. سپس کارت سوال پرسیده شده از بازی بیرون قرار داده می‌شود و حالا نوبت نفر بعدی است. نفر بعدی کارت را بر می‌دارد نفر بعدی مانند مرحله قبل کارت را بر می‌دارد و بازی همینطورادامه می‌یابد. برنده بازی کیست؟ وقتی تمام کارت‌های بازی پرسیده و از بازی خارج شد، شمارش امتیاز‌ها آغاز می‌شود و هر کدام از بازیکنان که امتیاز بیشتری کسب کرده باشد برنده بازی خواهد بود.

  • وزن : ۴۸۰ گرم
  • تعداد بازیکن : دو تا ده نفر
  • ابعاد بسته بندی : ۲۰۰x۱۵۰x۳۰ میلی‌متر
  • جنس کارت‌ها : مقوای گلاسه ، دو رو سلفون
  • تولید شده در : محصول با افتخار ایرانی است
  • جنس کارت های امتیاز : گلاسه ، دو رو سلفون
  • سبک بازی : بازی آموزشی ، بازی فکری ، بازی کارتی
  • رده سنی : کودک ، نوجوان ، جوان و بزرگسال ( ۱۰ سال به بالا )
  • اهداف آموزشی : بهبود مهارت‌های ارتباطی افراد ، یادگیری عمیق مطالب آموزشی،  تقویت حافظه و افزایش تمرکز افراد ، آشنایی بیشتر با شخصیت‌های شاهنامه ، کسب اطلاعات بیشتر از داستان‌های شاهنامه
  • محتویات جعبه : ۷۸ عدد کارت بازی ، ۹۰ عدد کارت امتیاز ، ۱ برگه راهنمای بازی ، کیسه مخصوص کارت های امتیاز

 

خرید بازی فکری جادوی شاهنامه

 

قبلی «
بعدی »